מענה אנושי
אין זה משנה עד כמה הטכנולוגיה מתקדמת, אין תחליף למענה אנושי מהצד האחר של הקו. שירות זה מבטיח לכל אחד מאיתנו כי יש מישהו שמקשיב לו בצד השני של הקו ומסוגל להבין את צרכיו. בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים בוחרים שירות מענה אנושי.
איך זה עובד?
מוקד מענה אנושי הוא מוקד טלפוני שמקבל שיחות בשם אדם פרטי, עסק או חברה מסוימת. טרם השכרת השירות, הלקוח (החברה/עסק) מציבים דרישות מסוימות לנציג, מספקים לו מידע לגבי החברה ולקוחותיה, מספקים לו מידע נקודתי אותו הוא יספק לכל אדם שיוצר קשר טלפוני ומאשרים לו תסריט שיחה. בהתאם לכל הנתונים האלו הטלפן שמקבל את השיחה יודע כיצד להדריך את האדם שהתקשר, לרשום הודעה שהוא השאיר ולספק לו את התשובות הנכונות. נכון להיום, עסקים רבים משתמשים במוקד האנושי לקבלת הודעות שונות ומענה בזמן העומס.
מענה אנושי- כל היתרונות באחד
- כל עסק זקוק למזכירה- האומנם? כל עסק זקוק לאדם שיענה לשיחות לקוחותיו, ירשום הודעות ויעדכן אותם לגבי דברים חשובים, אך אין זה אומר כי כל עסק חייב לערוך ראיונות עבודה, להוציא תלוש שכר ולטפל בכל ההטבות של המזכירה. מענה אנושי חוסך לבעל העסק כסף רב בכל הקשור אל העלויות של מזכירה.
- קשר רציף- מענה אנושי מיועד למטרות אותן הגדיר בעל העסק וכך אין סיכון כי לקוח יישאר ללא מענה וכי העסק יפספס לקוחות פוטנציאליים משום חוסר מענה.
- כל שעות היממה- יש אפשרות לעשות עסקים עם השוק הבינלאומי. אין בעיה של שעות פעילות. למעשה, כאן הלקוח מרוויח ללא הצורך לפסיד זמן פרטי עם משפחתו או לוותר על תחביביו. תמיד יש מענה.
- רושם- מענה מקצועי יוצר רושם של עסק מכובד ורציני שמשרת את כל לקוחותיו בכל שעה בצורה הטובה ביותר.
לסיכום, מענה אנושי מספק פתרון לכל פנייה של לקוח. ניתן להשתמש בשירות זה במשך כל שעות היממה, ניתן לבקש מהנציג לקרוא תסריט שיחה המפרט אודות החברה, מוצריה ושירותיה, ניתן לבקש כי הנציגים יתאמו פגישות, יגבו תשלומים ורשימת השירותים השונים עוד ארוכה. מידע נוסף? מענה אנושי באתר ביפר.