איך עושים החזר מס כל התשובות כאן
אם אתם שכירים אחת השאלות שאתם שואלים את עצמכם היא : איך מבצעים החזר מס במידה ובדקתם כי אכן אתם זכאים להחזר מס. לא מומלץ למלא טפסים להחזר מס מבלי שאתם יודעים כי אתם זכאים בוודאות להחזר מס ניתן לבדוק זאת כיום בעזרת חברות מומחים ובעזרת מחשבונים שונים שיכולים לתת לכם תשובה ראשונית. במידה ואכן אתם זכאים אתם מבולבלים ואינכם יודעים מהם השלבים שאתם צריכים לבצע עד לקבלת החזר המס המיוחל.
מאמר זה מטרתו לעזור לכם להבין איך עושים החזר מס. במאמר זה תקבלו את כל ההסברים על מנת שתוכלו לבצע את החזר המס בצורה נוחה ונכונה.
אלו מסמכים מתאימים להחזר מס הכנסה
לאחר שווידאתם כי מגיע לכם החזר מס עליכם להגיש בקשה אל רשות המיסים ולמס ההכנסה עם בקשה להחזר מס. המסמכים חייבים להיות מלאים וכן לצרף אישורים שונים המעידים שמגיעה לכם הנחה במס מסיבות מסוימות סיבות אלו הן רבות מאד ומשתנות משכיר לשכיר להלן דוגמא: שינוי משפחתי, יציאה לחופשת לידה, מעבר דירה למקום ישוב שמזכה בנקודות, עבודה אצל מעסיק אחד או יותר. כל אלו מזכים בהחזר למס הכנסה
אלו טפסים מתאימים למילוי להחזר של מס הכנסה.
טופס 135 הטופס הזה מיועד לשכירים בלבד או לעצמאי שהוא גם שכיר טופס הוא מין דין וחשבון שנתי לשכיר שמעוניין לבקש החזר מס.
טופס 106
טופס 106 טופס זה הוא ייחודי להחזר מס הכנסה ומיועד לשכירים ולא לעצמאים הוא מפרט את הניכויים שקבל העובד מהמעסיק לאורך השנה.
מה עושים לאחר מילוי כל הטפסים?
לאחר מילוי כל הטפסים להחזרי מס, עדיף בעזרת איש מקצוע מומחה, מגישים אותו לרשות המיסים.
תוך כמה זמן אנחנו זכאיים לתשובה?
לאחר רבעון תהיה זכאי לתשובה ולאחר מכן במידה וזכאי תקבל את כל הסכום מיידית לחשבון הבנק.