מיקור חוץ של מכירות
שימוש במיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים רבים להעביר חלקים מהפעילות העסקית לחברות שמתמקצעות בכך ולהתמקד בליבת העשייה של הארגון. באופן זה הנהלת העסק גם אינה צריכה לטרוח ולקלוט עובדים חדשים ולהתמודד עם בחירת המועמד המתאים והטוב ביותר מבין כל המועמדים שענו למודעות חיפוש עבודה והגישו את מועמדותם.
מיקור חוץ של חלקים מהעסק שלכם אינו רעיון חדש. למעשה, סביר להניח שרובכם שמעתם על כך ואתם כבר משתמשים בשיטה זו. אבל מה באשר למיקור חוץ של כל נושא המכירות של העסק שלכם?
כיצד פועל מיקור החוץ של המכירות? ובכן, ברוב המקרים כאשר יוצרים קשר עם חברה שכזו בתחום המכירות, התשלום יהיה מבוסס על עמלות. כלומר, תשלמו עמלות כאשר החברה תציג בפניכם ראיות שנחתמו הזמנות לרכישת המוצרים שלכם.
אבל לא משנה מהו דגם התשלום בו תבחרו לשלם לחברת מיקור החוץ, תוכלו להשתמש בחברה כצוות המכירות הבלעדי של העסק שלכם. חברות מיקור חוץ טובות שעוסקות במכירות, יעשו כמיטב יכולתן על מנת לפעול כשלוחה של צוות העובדים שלכם. המשמעות היא שיהיו להם כרטיסי ביקור עם הלוגו של העסק שלכם ובו כתובת הדואר האלקטרוני של העסק ומענה קולי שישמש כשלוחה של משרדכם. אנשי החברה גם יאומנו על ידכם וישתתפו במפגשי הצוות שלכם. כל אלה יספקו עקביות ברמה גבוהה לעובדים שלכם ושקיפות לצרכנים שלכם.
סיבות למיקור חוץ
למה בכלל כדאי לשקול להשתמש בחברת מיקור חוץ בתחום המכירות?
קודם כל, ייתכן והמכירות אינן ליבת העסק שלכם. יש עסקים רבים שמנוהלים היטב והשירותים או המוצרים שהם מציעים לשוק הם ברמה גבוהה, ובכל זאת אין להם מושג כיצד לתרגם כל זאת להגדלת ההכנסות. לארגונים אלה אין אנשי מכירות ייעודיים שיעסקו אך ורק במכירות, ומה שקורה בדרך כלל הוא שבעל החברה עוסק בנושא המכירות, בנוסף לכל הדברים האחרים בהם הוא עסוק. הבעיה עם היגיון זה היא שמכירות היא פרקטיקה נלמדת, והיא מיושמת ומצליחה רק לאחר הדרכה וניסיון מעשי בתחום המכירות.
דבר שני, ייתכן שאנשי המכירות שלכם לא עונים על הציפיות שלכם. למה לא להתקשר לחברה שתתפעל את כל נושא המכירות שלכם בשווקים חדשים? למה להתמודד עם מועמדים בתחום המכירות שנמצאים במצב של חיפוש עבודה וענו למודעת דרושים שפרסמתם? אין ספק שעדיף להשתמש בשירותיה של חברת מיקור חוץ.