מידוף – מה זה ולמה זה חשוב?
ככל שעולם השיווק והמיתוג השתלטו על המרחב הקמעונאי כך השתדרגו והפכו מערכות התצוגה ופתרונות המידוף ליצירתיים יותר. בעבר נהגו בעלי עסקים רבים להתאים את מידוף החנות שלהם למיתוג הכללי של החנות בצורה חלקית בלבד. רוב מערכות התצוגה נבנו בהתאם לחלל החנות, מחומרים פשוטים יחסית ורובם הותקנו באופן שאינו מעורר השראה ובוודאי שאינו תורם לשיווק המוצר בצורה ישירה ואפקטיבית.
פריצות טכנולוגיות בעולם פתרונות התצוגה
כיום אנו עדים לטרנספורמציה בינלאומית בדרך ההתייחסות לכל אחד מן האמצעים המשרתים את המוצר ונכללים במערך האבזור של החנות. חנויות רשת רבות נעזרות במומחים לשיווק ומיתוג וכן במעצבים בעלי התמחות בהרכבת קונספטים על מנת לייצר פתרונות מידוף המתקשרים היטב לקונספט.
השימוש במגוון של אלמנטים וחומרי גלם ייחודיים תורם לא רק לחיזוק הקונספט ולמיתוג המוצר והחנות אלא גם לשימוש נכון יותר בחלל החנות וניצול מקסימלי של השטח במלואו.
שימוש בטכנולוגיות חדשניות מאפשר את כל אלו בהצלחה גדולה. למשל, התקנת פתרונות תצוגה המורדות מתקרת החנות באמצעות כבלים עשויים מתכת וביניהם מדפי זכוכית. דוגמא נוספת היא שימוש בצינורות ועליהם מערכות מידוף שונות הנתלות אף הם מתקרת החנות ומגיעות אל הרצפה ממש. המדפים הסטנדרטים המוכרים לנו מהדור הישן מתחלפים במדפי עץ, זכוכית או ניקל המולבשים על גבי פסי שינוע עליהם ניתן להרכיב מחדש את המידוף בהתאם לצורך.
הטכנולוגיות החדשניות מאפשרות מודולריות מירבית ושימוש בסטנדים שונים לתצוגה באופן משתנה ובהתאם למוצר עצמו. זאת באמצעות חריצות לאורך ולרוחב הסטנד המאפשרות שינוי במיקום המדפים, הגבהה או הנמכה של המוצר וכן גלגלים המותקנים בתחתית הסטנד המאפשרים שינוע של כל אחד ממוצרי המידוף פתרונות התצוגה במרחב החנות ושינוי קבוע של המודולציה שבמרחב הקמעונאי.
פתרונות תצוגה המיועדים למוצרי תלייה
בדומה למערכות מידוף אחרות גם מוצרים הזקוקים לתלייה כמו בגדים כמובן יש להתאים למתקני תלייה ייחודיים. הטכנולוגיה כיום מאפשרת פיתוח מוצרי מידוף לתלייה המעניקים אפשרות של תלייה קדמית ישרה או משופעת, תלייה צידית ופרונטלית ועוד.
מערכות אלו מיוצרות אף הם מחומרי גלם איכותיים בהם אלומיניום המאפשר עיצוב מקסימלי בתנאים נוחים תוך עבודת גימור איכותית מאד וחזקה במיוחד.