ההיבטים שחובה לדעת לביצוע חלק של שירות לקוחות

כשזה מגיע לשירות לקוחות ומעורבות, Zendesk מופיעה לעתים קרובות כפלטפורמת אבן יסוד. בעוד שהמוניטין שלה כתוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM) מובילה זוכה להכרה רחבה, ישנם היבטים מרכזיים המחייבים תשומת לב ספציפית לאלה השואפים למצוינות תפעולית חלקה. בין אם אתה מנהל ברמת C שמקבל החלטות אסטרטגיות או מנהל מעשי שמקים את המערכת, ידיעת התכונות והניואנסים הקריטיים הללו יכולה לעשות את כל ההבדל.

הרשימה הסודית

תמיכה רב-ערוצים חזקה: סימפוניה של אינטראקציות

ערוצים מרובים, לוח מחוונים אחד: Zendesk מאחדת אינטראקציות עם לקוחות ממייל, צ'אט, טלפון ומדיה חברתית ללוח מחוונים אחד, ומאפשרת לסוכנים להשתמש במערכת למידה מרחוק ולעבור בין הערוצים ללא מאמץ.

שימור הקשר: אחת החוזקות של יכולת הרב-ערוצים של Zendesk היא שהיא שומרת על ההקשר של כל אינטראקציה עם לקוח על פני ערוצים שונים, ובכך מפחיתה את היתירות ומשפרת את חווית הלקוח.

אוטומציה מונעת בינה מלאכותית: יעילות פוגשת אינטליגנציה

טריגרים ואוטומציות: טריגרים הניתנים להתאמה אישית יוזמים פעולות ספציפיות המבוססות על התנהגות הלקוח או תנאי הכרטיסים. אוטומציות יכולות להתמודד עם משימות שחוזרות על עצמן, ולאפשר לסוכנים להתמקד בנושאים מורכבים יותר.

בוט תשובות: באמצעות מינוף למידת מכונה, ה- Answer Bot של Zendesk יכול לפתור שאילתות פשוטות על ידי הפניית לקוחות למאמרים או משאבים קיימים, ובכך להפחית את עומס העבודה עבור סוכנים אנושיים.

ניתוח מתקדם: צלילות עמוקות לתוך מסעות לקוחות

Zendesk Explore: כלי ניתוח זה מציע לוחות מחוונים מובנים מראש ומדדים הניתנים להתאמה אישית, ומספק תובנות מעמיקות לגבי ביצועי סוכנים, מגמות כרטיסים ושביעות רצון הלקוחות.

אבטחה ותאימות: לא ניתן למשא ומתן לכל עסק

הצפנת נתונים: Zendesk מבטיחה שגם נתונים במנוחה וגם נתונים במעבר מוצפנים, מה שמספק שכבת אבטחה נוספת.

תאימות ל-GDPR: עם תכונות מובנות המסייעות בתאימות ל-GDPR, Zendesk מוכיחה את עצמה כאופציה מעשית עבור חברות הפועלות בתוך האיחוד האירופי.

התאמה אישית ומדרגיות: פלטפורמה שצומחת איתך

Zendesk Sunshine: זוהי פלטפורמת CRM המאפשרת לך להתאים אישית את חוויית ה-Zendesk שלך באמצעות ממשקי API, כך שהמערכת תוכל להתאים ולהתרחב בהתאם לצרכים העסקיים הייחודיים שלך.

ניווט בנוף המורכב של הפונקציונליות וההצעות של Zendesk אינו רק חיפוש אחר תכונות; מדובר בהבנה כיצד ניתן ליישר את המרכיבים הללו בצורה מגובשת עם היעדים העסקיים שלך. תובנות אלו יכולות להוות בסיס להגברת לא רק שביעות רצון לקוחות אלא גם יעילות תפעולית.

אז, בין אם אתה כבר על הסיפון או שוקל את Zendesk כפתרון ה-CRM שלך, מבט מעמיק יותר על היבטים אלה יכול להנחות אותך בקבלת החלטות מושכלות שיעצבו את מסלול האסטרטגיות של מעורבות הלקוחות שלך.

לפרטים היכנסו לכתובת: http://cloudcom.co.il/

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עבודה בהייטק ללא תואר
רוצה לעבוד בהייטק בלי תואר? הנה כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להמשיך בקריירה בהייטק ללא תואר. מה...
קרא עוד »
אוק 02, 2023
גרין קארד על בסיס עבודה
אם אתם מתכוונים להגר לארצות הברית מטעמי עבודה או חיפוש משרה מאתגרת ומכניסה יותר זה יאלץ אתכם לבדוק את...
קרא עוד »
פבר 09, 2020
כרטיס ביקור לעסק: התקדמו אל עבר כרטיס ביקור דיגיטלי
השימוש בלוגו הוא אחד מכלי השיווק החשובים ביותר. הם יכולים לעזור למשוך לקוחות ולהגביר את הכרת המותג....
קרא עוד »
אוק 19, 2022