דירות להשקעה בבריטניה – כמה זה כדאי

דירות להשקעה בבריטניה
דירות להשקעה בבריטניה

לא מעט ישראלים בוחרים כיום להשקיע בענף הנדל"ן. בעוד שהשקעה בענף הנדל"ן בארץ איננה מאוד משתלמת כיום למשקיעי נדלן בשל סיבות שונות, לא מעט מהם מחפשים את אופציות ההשקעה הטובות ביותר דווקא בחו"ל. כאשר בוחרים את המקום הנכון להשקיע בו בנדל"ן בחו"ל, ניתן להנות מתשואה גבוהה ואיכותית על ההשקעה. כיום ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מכירים את תחום ההשקעות בנדל"ן באזורים שונים בחו"ל, על מנת לקבל את המידע המהימן ביותר אודות המקום שנכון ורלוונטי לכל ישראלי להשקיע בענף הנדל"ן שבו.

השקעת נדל"ן באנגליה

כאשר מדובר על אנגליה, מדובר על מדינה שבה חיים כ55,000,000 תושבים. שוק הנדל"ן באנגליה ידוע כשוק נדל"ן קשוח מאוד, מחירי הדירות גבוהים והתשואה על רכישת דירה להשקעה הינה נמוכה. אולם, כאשר מדובר על השקעה בשוק הנדל"ן בצפון אנגליה לרבות דירות להשקעה בבריטניה, מדובר על השקעת נדל"ן אטרקטיבית מאוד. מדובר על אזורים אשר מצויים בצמיחה כלכלית משנה לשנה, הכוללת בה תעסוקה, תחבורה, מסחר, פנאי, אוניברסיטאות ועוד. מישראל קיימות כיום טיסות ישירות לצפון אנגליה ורכבות יומיות מלונדון. המטבע האנגלי מצוי בשפל כיום ולכן, ניתן לקבל תמורה רבה יותר של מטבע זה עבור שקלים. בבריטניה ניתן לרכוש דירות חדשות מקבלן אותן ניתן להשכיר לסטודנטים, לתיירים ועוד. המחירים עבור דירות הרלוונטיות בגודל שלהן ובאופי שלהן עבור השכרה לסטודנטים ולתיירים הינו נמוך באופן משמעותי ועומד כיום על 300,000 ₪ בלבד. התשואה על השכרת דירה זו עומדת כיום על תשואה של 7-9 אחוזים.

השקעת נדלן בבריטניה- כיצד תעשו זאת נכון

אם החלטתם ללכת על השקעה בענף הנדל"ן בבריטניה, כדאי מאוד שלא תעשו את זה לבד. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות העוסקות בתחום ייעוץ בהשקעות נדלן בחו"ל ובפרט בצפון אנגליה ובבריטניה. הבחירה בחברה הטובה ביותר בתחום, תאפשר לכם ליווי וסיוע איכותיים מאוד בתהליך כולו. באמצעות אנשי המקצוע של החברה תוכלו לאתר נכס איכותי בבריטניה אשר יענה על התקציב שלכם, על המטרות שלכם, על הציפיות שלכם ועל כל דבר אחר שחשוב לכם.

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתיחת פוטנציאל עסקי: 5-8 תובנות פחות מוכרות על מערות ענן לייעול פעולות
בעולם העסקים המהיר, הישארות לפני העקומה חיונית להצלחה. בעוד שמחשוב ענן היה מחליף משחק עבור ארגונים,...
קרא עוד »
אוק 11, 2023
מה חשוב לדעת על דוח תקופתי של בודק שכר
אחד הדוחות החשובים ביותר שאנחנו יכולים להפיק במהלך עבודתנו הסדירה הוא דוח של בודק שכר. הרעיון של דוח...
קרא עוד »
פבר 27, 2022
למה ללמוד בתל אביב מדיקל קולג'?
לא מעט אנשים חלמו כל חייהם ללמוד רפואה, אך לא כולם מצליחים לעמוד ברף הדרישות הגבוה של האוניברסיטאות...
קרא עוד »
נוב 21, 2019