למה כדאי להשקיע בפלורידה

למה כדאי להשקיע בפלורידה

מי לא שמע על פלורידה, בינינו? אם בתור ילד שחולם על הארץ הלא נודעת, דיסנילנד הקסומה, או כמבוגר ששמע על מקום קסום שבו הכחול הוא הכחול הכי צלול והכי עמוק והירוק הוא הירוק הכי מסנוור, המקום שאליו פורשים כל היהודים האמריקאים שהגיעו לגיל הפרישה ויש להם כסף. אבל למה ואיך כל זה מתחבר לרעיון שפלורידה היא מקום שבו אפשר למצוא השקעות נדל״ן משתלמות? ולמה מכל חמישים המדינות של ארצות הברית ללכת דווקא על פלורידה?

רקע על פלורידה

פלורידה נמצאת כמעט על הגבול הצפוני של מקסיקו וגובלת באוקיאנוס האטלנטי, מה שמקנה לה אקלים טרופי מאוד נוח. סתיו וחורף חמימים, אביב וקיץ חמים ולחים – אבל לא הלחות הדביקה של תל אביב. לחות נסבלת ונעימה. כשמכניסים לתוך המשוואה גם את הנופים היפים וחופי הרחצה המשגעים מקבלים מדינה שהכלכלה שלה יציבה ומתבססת על תיירות בלתי פוסקת – וגם על הגירה מאוד חיובית ומאוד משמעותית, מפני שתמיד יש שם עבודה.

מישהו צריך לנקות את הבתים או לשעשע את הילדים בזמן שהמשפחה נופשת.ועוד נתון שמקנה לפלורידה יתרון מאוד משמעותי הוא העובדה שפלורידה היא מדינה שאין בה מס על נכסים דלא ניידים או הכנסות מהם, כך שנותר יותר למשקיעים. וכמובן, מה שקורה במדינה שבה בכל יום טיפוסי נוספים לה כאלף תושבים חדשים, תמיד צריך עוד בתים ועוד דירות. שילוב העובדות האלה מביא לכך שנכסי נדל״ן הפלורידה יכולים להגיע לארבעים אחוזים בשנה, שזה הרבה הרבה יותר מפחות או יותר כל מקום אחר. מה שכן – על מנת ליפול על העסקאות האיכותיות יותר ועל מנת למהל אותן ביעילות והצלחה, חשוב לשכור את שירותיה של חברת השקעות בעלת ניסיון ואמינה.

בגלל שמקורות התעסוקה בפלורידה הם בלתי נדלים ומעודדים עוד ועוד הגירה מהסוג הרצוי, פלורידה הפכה והלכה לאט לאט למקום שמשקיעים מכל העולם – קנדה, אירופה המערבית ומערב ארצות הברית – וכמובן ישראל – נושאים אליו עיניים בתקווה. זה אומר שאם רוצים להצליח לטמון יד שצלחת התשואות הגבוהות, חייבים לפעול מהר – לפני שלר יישאר. או יותר נכון – לפני שהיחס בין עלות ההשקעה לבין גודל התשואה יצטמצם. לא חבל?

לסיכום – מדינת פלורידה היא אחת היפות והנוחות ביותר בארצות הברית, בעלת כלכלה יציבה ועקבית. כל שנשאר לכם לעשות עכשיו הוא למצוא את חברת ההשקעות שתעזור לכם לאתר את הרכישות הכי טובות וליהנות מהתשואות – ומהתירוץ הרשמי להגיע ליותר ביקורים במדינה היפה הזו!

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה עולים שירותים של יועצים עסקיים?
עלות שירותים של יועצים עסקיים צפויה לנוע החל ממאות שקלים לפגישה ועד אלפי שקלים להדרכה רבת מפגשים....
קרא עוד »
מאי 25, 2021
מהו רילוקיישן ומה חשוב לדעת בנושא?
רילוקיישן היא העתקת מגורים לצורכי עבודה. ארגונים המוציאים עובדים לרילוקיישן הם לרוב ארגונים...
קרא עוד »
יונ 23, 2015
שוק העבודה בתחום הפארמה בעולם
אחד מתחומי התעסוקה המובילים כיום בעולם הינו הפארמה. מדובר בהייטק של ממש שכן פארמה הינה תחום המתייחס...
קרא עוד »
אוג 22, 2012