למה בגרות באנגלית נחשבת לאחת החשובות

למה ללמוד בתל אביב מדיקל קולג'?

כל תלמיד בארץ יודע כי תקופת הבגרויות נחשבת לאחת התקופות הקשות ביותר בתקופת התיכון. מדובר על תקופה לחוצה וקשה, שיש בה צורך ללמוד במקביל למספר בגרויות שונות, תוך כדי הגעה שוטפת לבית הספר, השתתפות בשיעורים וכמובן הכנה של שיעורי בית. רוב התלמידים מפחדים פחד מוות מהבגרות במתמטיקה, אך למעשה יש צורך לזכור כי זאת לא הבגרות החשובה ביותר. רוב התלמידים יכולים להסתפק בציון סביר במתמטיקה, אך הם לא יוכלו להסתפק בציון דומה בבגרות באנגלית. לעומת מתמטיקה, שרובנו לא נעסוק בה במהלך החיים הבוגרים שלנו, אנגלית נחשבת לאחת השפות החשובות ביותר בעולם.
במהלך הלימוד לבגרות באנגלית חשוב לשנן את אוצר המילים והתחביר כדי להטמיע אותם בראש!
ללא אנגלית ברמה גבוהה, לא תצליחו לתקשר עם אנשים מחו"ל, לא תצליחו להזמין טיסות או מוצרים שונים דרך האינטרנט ולא תצליחו להסתדר מחוץ לגבולות הארץ.

מהי החשיבות של בגרות באנגלית?

כאמור, בגרות באנגלית נחשבת לאחת הבגרויות החשובות ביותר באוסף מבחני הבגרות שכל תלמיד עובר במהלך לימודי התיכון שלו. מדובר על מבחן בגרות שאמור בסופו של דבר להכין את התלמידים לעולם החיצוני, היות והיום לא ניתן כלל להסתדר בעולם מבלי להכיר את השפה האנגלית. הדבר נכון עבור כל מי שמעוניין לגלוש באינטרנט, להזמין מוצרים שונים אונליין, לטוס לחו"ל וכדומה. מעבר לכך, ציון נמוך בשפה האנגלית, יכריח אתכם לעבוד קשה יותר, על מנת להוציא פטור מאנגלית בבחינת הפסיכומטרי. ידיעת השפה האנגלית תקל עליכם לקבל ציון גבוה בחלק של האנגלית בפסיכומטרי, דבר שיכול לחסוך לכל אחד מספר קורסים מיותרים של אנגלית באוניברסיטה. מעבר לכך, חשוב לזכור כי כל מי שמעוניין להוציא תואר בתחום המדעים למשל, יזדקק לכישורי קריאה גבוהים בשפה האנגלית. לכן כדאי לתרגל זאת מראש, על מנת שהלימודים יזרמו בקלות רבה יותר.

לסיכום, בגרות באנגלית נחשבת לאחת הבגרויות החשובות ביותר, היות ומדובר על מקצוע שימושי שרובינו נשתמש בו על בסיס יומיומי. היום כבר לא ניתן לחיות בעולם, מבלי לשלוט בשפה האנגלית. רוב הסרטים, הסדרות והספרים השווים ביותר, נכתבים בשפה האנגלית. כמו כן, מדובר על שפה הכרחית ברוב מקומות העבודה, לכן כדאי לשלוט בה היטב.
מוזמנים להיכנס לאתר של גול בגרויות מספקים קורסי הכנה לבגרויות אונליין:

https://bagrut.gool.co.il/

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שוק העבודה בתחום הפארמה בעולם
אחד מתחומי התעסוקה המובילים כיום בעולם הינו הפארמה. מדובר בהייטק של ממש שכן פארמה הינה תחום המתייחס...
קרא עוד »
אוג 22, 2012
כיצד לשפר את חוויית הלקוח על ידי ניתוח תוצאות מחקרי שוק?
שיפור חווית הלקוח באמצעות מחקר שוק כרוך באיסוף תובנות יקרות ערך מלקוחות ושימוש בתובנות אלו כדי לקבל...
קרא עוד »
אוג 08, 2023
5 רעיונות לסדנאות לארגונים
בכל ארגון מעוניינים לערוך מפעם לפעם יום גיבוש, פעילות או סדנה. קבלו כאן חמישה רעיונות מוצלחים לסדנאות...
קרא עוד »
יונ 03, 2021