דרכים להיות מנהל טוב יותר

כל מנהל יודע כי גם אם הוא נחשב למנהל טוב ואיכותי, תמיד יש לו מקום לשיפור. אף אחד לא נולד עם יכולות ניהול מדהימות, היות ולא מדובר כאן על יכולת מולדת. למעשה, כל אחד יכול לשדרג ולשפר בצורה משמעותית את יכולות הניהול שלו, באמצעות למידה מתמדת והיחשפות לשיטות שונות ומגוונות. כל מנהל למשל, יכול להירשם לקורס אימון למנהלים, על מנת ללמוד כיצד לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה יותר, כיצד לנהל את צוות העובדים בצורה אפקטיבית יותר וכיצד לספק השראה ומוטיבציה לכל הצוות. אם בעבר תפקידו של המנהל התמקד במתן פקודות והוראות לעובדים שלו, הרי שהיום מדובר על עבודה שונה לחלוטין. תפקידו של המנהל הוא להגדיל את המוטיבציה בתוך הצוות, לסייע לעובדים שלו בנושאים שונים וכמובן להגדיל את המורל שלהם ולגרום להם להרגיש בבית.

דרכים להיות מנהל טוב יותר – טיפים ועצות למתחילים

קודם כל, חשוב לזכור כי כל מנהל טוב יודע לתכנן בצורה מדויקת את היעדים שלו ושל הצוות שלו. צוות עובדים יעיל ואפקטיבי, הינו צוות שיודע לעבוד בצורה מסודרת ולשאוף להגיע ליעדים שלו. חשוב כמובן להתייחס הן ליעדים יומיים והן ליעדים שבועיים וחודשיים. בצורה כזו, לכל עובד ברור מאוד מהי המטרה היומית שלו ומה הוא צריך לעשות על מנת להגיע אליה. למעשה מדובר על היכולת לקחת משימה אחת גדולה ומורכבת, ולפרק אותה למשימות קטנות יותר, שהרבה יותר פשוט להתמודד איתן. כמו כן, מנהל איכותי חייב לקחת אחריות על עצמו, על הפעולות שלו וכמובן על צוות העובדים שלו. בצורה כזו, הוא מהווה דוגמה לעובדים אשר גם כן לומדים לקחת אחריות אישית על העבודה שלהם. נקודה חשובה נוספת, היא הצורך ללמוד מכל טעות ומכל כישלון. אין שום צורך לכעוס, להתאכזב או להתעצב על הטעויות שלכם, היות ומדובר על הזדמנות נהדרת ללמוד ולהשתפר.
מרגישים שזה כמעט בלתי אפשרי? כנסו לאתר ד"ר דורית קיי ותקראו בהרחבה:
https://www.doritcoaching.com/

לסיכום, על מנת ללמוד כיצד להיות מנהל טוב יותר, חשוב ללמוד מכישלונות, להגיע עם ראש פתוח וכמובן לסייע לעובדים לבנות מוטיבציה גבוהה יותר. בנוסף, מומלץ כל הזמן לקרוא מאמרים מקצועיים, על מנת להתעדכן בתחום.
הקליקו כאן ועיינו אודות אימון עסקי!


בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מענה אנושי
אין זה משנה עד כמה הטכנולוגיה מתקדמת, אין תחליף למענה אנושי מהצד האחר של הקו. שירות זה מבטיח לכל אחד...
קרא עוד »
פבר 06, 2014
עבודה באמריקה באיטום
לא מעט ישראלים צעירים טסים לארה"ב ועובדים שם בעבודות כפיים שבארץ לא היו חושבים לעשות. אבל מכיוון שרמת...
קרא עוד »
ספט 11, 2015
האם יש דבר כזה – קורס QA עם השמה?
אחת השאלות ששואלים את עצמם צעירים וצעירות המבקשים להירשם לקורסים שונים שקשורים לעולם ההייטק, היא האם...
קרא עוד »
אוק 27, 2021