איך מקבלים אזרחות אמריקאית

אזרחות אמריקאית

כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע, כדי לקבל אזרחות אמריקאית צריך לעבור באחד ממסלולי הגרין קארד. כדי לקבל את האזרחות האמריקאית שאתם כל כך חולמים עליה ורוצים בה, עליכם קבל מעמד של תושבות קבע חוקית, כלומר, להיות בעלי גרין קארד. בבואנו להבין כיצד ניתן לקבל את הגרין קארד שיוביל בהמשך לאזרחות האמריקאית הנחשקת, אנחנו רואים שיש שני מסלולים עיקריים שבהם אפשר לפעול: 

  • גרין קארד שניתן באמצעות בן משפחה – בן זוג, ילד או הורה 
  • גרין קארד שניתן באמצעות מקום עבודה 

אומנם זה נכון שלא כל מי שיבקש ויפעל לקבל האזרחות באמת יקבל בסופו של דבר את מבוקשו, אך מצד שני, יש לא מעט דרכים שבעזרתן כן תוכלו להגדיל את הסיכוי לקבל את מה שרציתם. 

אזרחות אמריקאית – לא חייבים לעשות את זה לבד 

זה לא משנה למה אתם רוצים לקבל את האזרחות האמריקאית שעליה חלמתם, כי מה שכן משמעותי זה לראות שאתם עושים הכול כדי שזה באמת יקרה. לא אחת אנחנו רואים שאנשים מפספסים את ההזדמנות הזאת ולא מצליחים להגיע אל היעד שלהם פשוט כי הם לא מכירים את החוקים ולא יודעים מה עליהם לעשות. לכן, אם תוכלו לפנות אל המומחים ובעזרתם להגיש את הבקשה לקבלת אזרחות אמריקאית, בהחלט כדאי שתעשו זאת. בעזרת אנשי המקצוע שעובדים בתחום הזה תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל את האזרחות שרציתם, כך שברור מדוע לא כדאי לוותר על השירות הזה. 

אל מי פונים? 

בנושא של אזרחות אמריקאית יש היום הרבה מומחים וחברות שיכולות לסייע לכם. מצד שני, ממש כפי שקורה גם בתחומים אחרים, אנחנו רואים שגם בתחום הזה יש אנשי מקצוע יותר מנוסים וטובים מאחרים. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק היטב במי אתם בוחרים ובידי מי אתם עומדים להפקיד את המשימה הזאת. הרעיון הוא לעשות הכול כדי לזרז את התהליך וכדי להבטיח שבסופו של דבר תהיו בעלי אזרחות. לשם כך יש טעם לברר מה הניסיון של אנשי המקצוע שאליהם אתם פונים ומה באמת יכול לכלול השירות שהם מציעים לכם עד לקבלת האזרחות. 

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דרושים עובדים ללא ניסיון – כיצד מוצאים משרה גם אם אין לכם ניסיון.
אחת הבעיות של מחפשי העבודה בארץ ובעולם הוא הצורך של המעסיקים בעובדים עם ניסיון, ולוחות המודעות...
קרא עוד »
ינו 22, 2018
אנגלית בטלפון – כל היתרונות
כשאנחנו שומעים על אנשים אשר מעוניינים ללמוד אנגלית ולא יודעים איך לעשות את זה, הרבה פעמים...
קרא עוד »
ספט 08, 2019
רעיונות לסדנאות לארגונים שגם יגבירו את הביטחון העצמי של העובדים
סדנאות לארגונים הן דרכים נהדרות לשיפור הביטחון של העובדים שלכם, שיפור היעילות והתפקוד שלהם במקום...
קרא עוד »
יונ 29, 2022